ירושלים

‏כהן מודה: "צריך למצוא פתרון לבניית ת"תים בירושלים"

I have 670views
סגן ראש עיריית ירושלים, נציג ש"ס חיים כהן, מודה אצל קאהן וחכם במהדורת הבוקר ב'קול חי': "בנושא החינוך יש עוד הרבה מה לעשות. גם כשיש הקצאות, צריך למצוא פתרון איך לעזור לאברכים לגייס כסף כדי לבנות תלמודי תורה"
צילום: יעקב כהן

סגן ראש עיריית ירושלים מטעם ש"ס, חיים כהן, התראיין הבוקר (שני) לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר ב'קול חי'. כהן טען כי בבחירות הקרובות תצליח ש"ס לעקוף את דגל התורה בקרב על מועצת העיר, כאשר כיום הנתונים הם 6 לדגל ו-5 לש"ס. בנוסף, כהן מנה את רשימת ההישגים של המפלגה בקדנציה החולפת בעירייה – כפי שהוא רואה זאת.

"היינו בקדנציה האחרונה הסיעה המאוחדת ביותר בירושלים, הגענו להישגים משמעותיים בכל הפרמטרים, הבאנו בשורות גדולות בהקצאות, בכיתות ובאירועים בכל השכונות. אנחנו נהיה בבחירות הסיעה הגדולה בירושלים. תזכרו שמי שהביא את משה ליאון לי-ם זה מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הוא יכול להמשיך עוד שנים רבות", טען כהן.

"בנושא ההקצאות היה מהפך גדול בירושלים. אין שכונה שלא נגענו בה ואני מדבר על כל הציבור. הדגל שלי היה צדק חלוקתי. כל מי שהיה צריך קיבל בדין ולא בחסד. בנושא הארנונה עשינו את המהפכה שהבאנו את העירייה לשכונות ולכוללים, שלא יהיה מצב שאברכים יצטרכו להסתובב במסדרונות העירייה", המשיך כהן.

עם זאת הודה סגן ראש עיריית ירושלים, נציג ש"ס חיים כהן, כי "בנושא החינוך יש עוד הרבה מה לעשות. גם כשיש הקצאות, צריך למצוא פתרון איך לעזור לאברכים לגייס כסף כדי לבנות תלמודי תורה".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה